donderdag 13 oktober 2011

Kado van onze kleinzoon

Twee weken geleden kreeg ik een email van onze kleinzoon Liam dat hij op school iets voor mij had gemaakt met naald, draad, knopen en kralen. Zijn moeder onze dochter vroeg of zij het niet mocht hebben, zijn antwoord was heel resoluut, is voor Oma. Trots kwam hij het enkele dagen geleden brengen en het krijgt dan ook een plaatsje bij mijn verzameling. Zo zie je dat kleinzonen ook van handwerken kunnen houden, hij kijkt ook altijd op mijn handwerktafeltje waar ik mee bezig ben. Misschien wordt hij wel de jongste cursist, hij wordt deze maand 9 jaar!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kleinzoon is al aardig kreatief, heel mooi.

RIA

Lida zei

Wat leuk, wat een enig manneke moet dat zijn om zoiets voor Oma te maken! Heel kostbaar! Groetjes
Lida

marijna zei

Ohhh, wat leuk zo'n cadeau! Enig dat hij zo creatief is.

Willy zei

Ach ja, dat zijn de mooie cadeautjes, zo leuk!

Johanna Zweden zei

Ha het is je gelukt
Leuk zo een creatieve kleinzoon
Groetjes Joke

Monica zei

Lief he, dat hij zijn handwerkje speciaal voor Oma heeft gemaakt. Onze twee oudste kleinkinderen zijn ook 9 en willen als ze hier komen ook altijd iets met mij handwerken. Geniet maar van die lieverd(s)

Kiekplaotiesenzo zei

Jessie, ik vind het geweldig wat jou kleinzoon gemaakt heeft!!! heb heel veel bewondering hiervoor.. groetjes Diny

Saskia zei

Wat een vrolijk figuurtje! Ik word hier blij van. Zeker ook omdat je zo'n lieve creatieve kleinzoon hebt.