woensdag 2 november 2011

Muzee deel 2

De ontmoeting met Marcella was heel leuk, ik had gevraagd of ze wat van haar werken in wording mee zou nemen. Kijk mee:

Show en tell in het restaurant, er was nog een groepje uit Limburg aanwezig ze zijn gezellig aangeschoven.

Marcella heeft haar werkjes apart in een theedoek gewikkeld en gelabeld, zo weet ze precies wat er in zit.


       Babymutsje met Zaans stikwerk, een naaldenboekje een juweeltje.

Blanche de Valck rode merklap, ze werkt op 22 draads stof en een draadje zijde de afmeting wordt 56,5 x 68 cm.



Pinball een kant rood andere kant blauw.

10 opmerkingen:

Lida zei

Wat maakt Marcella mooie dingen hè? Ik ben er steeds weer van onder de indruk en wou dat ik zoveel kennis in huis had! Jij hebt ook duidelijk genoten van al het moois en dan had zij deze mooie dingen extra voor jullie meegenomen, gaaf! Ik zag bij haar thuis ook al zoveel moois hangen, zij is duidelijk een inspiratie voor ons allemaal! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Het ziet er allemaal prachtig uit.
Groetjes Ria

Anoniem zei

Wat schitterend zit even te genieten, nu ik heb heel wat bij te lezen als ik thuis kom
Groetjes Joke

Willy zei

Hej Jessie,wat leuk dat jullie het prachtige werk van Marcella hebben kunnen zien. Veel plezier al vast met de cursus.
Groetjes

marijna zei

Wat een sfeer volle foto's. En wat kan Marcella toch mooi handwerken! leulk dat je bij haar een workshop gaat doen.

Gerard zei

Fantastisch dat je de werken waar Marcella nog mee bezig is kon zien. Je kunt er natuurlijk in haar blog over lezen en de foto's bekijken, maar in het echt is wat ander en heel bijzonder! Prachtige dag moet je hebben gehad.

Oude lappen zei

Normaal gezien had ik er ook bij geweest op deze foto want vroeger ging ik iedere keer mee naar tentoonstellingen en zo. Maar ja nu niet meer welkom ....
Liliane

jessie zei

Liliane, ik ben volger van je blog toch wordt hij niet gepubliceerd.Misschien is iets niet goed bij de instelling.Als we een uitstapje maken en je wilt mee, laat het maar weten dan maken we een afspraak.

Anoniem zei

prachtig

sylvia zei

hallo Jessie, ik zie af en toe op een blog een Blanche de Valck tegenkomen, weet jij waar de patronen te koop zijn??
groeten, Sylvia