vrijdag 11 november 2011

Wij hadden feest! ! !

Op 9 november 2011 vierden wij ons 12,5 jarig bestaan, we kunnen dan de grote ruimte huren om de twee groepen samen te voegen. Hierdoor kunnen ze dan ook de werken van de andere groep bewonderen en ideetjes uitwisselen. We hebben een perfecte locatie, alles is voorhanden, een mooie keuken met oven, afwasmachine, groot koffiezetapparaat, servies enz. Harry de warme bakker (deze heeft supergebak) op bestelling, ook op maandag vers verkrijgbaar om de hoek, het feest kan beginnen. Met ons 10 jarig bestaan was Sabine  met haar winkel aanwezig en dus ook nu weer van de partij, jullie kunnen je wel voorstellen dat het heerlijk snuffelen was tussen alle leuke patronen, boeken, stoffen en nog veel meer. Sabine was vergezeld van haar echtgenoot om een handje te helpen, vooral sjouwen, het is toch heel wat om het een plaatsje te geven, maar de dames hebben genoten!

Irene de koster(es) had de tafels al mooi klaar gezet en gedekt.

Langzaam drupte iedereen naar binnen en zochten  zich een plaatsje.




De show en tell was al begonnen, wat is het toch fijn als je mensen om je heen hebt die allemaal  verslaafd zijn aan de zelfde hobby. Voor mij is dit puur genieten!

Het kerstkleed van Elly.

Tonny werkt aan een  letterlap in prachtige kleuren.

Ria werkt aan deze mooie creatie, is dit geen plaatje?

Tonny showt de bedsok die Willy breit voor haar man, hij heeft last van koude voeten.


Gezellig kletsen en genieten van de heerlijke broodjes en gebak!

Hier is Sabine aangekomen met haar winkeltje, voor het goed en wel was uitgepakt werd ze al overvallen door de kooplustige dames.


Theedoek borduren op dit moment een rage, deze is met kerstfiguurtjes een voorbeeld van Sabine.

Wat vinden jullie hiervan, kleine patroontjes in een letterbak.

Dit prachtige bloemstuk werd me aangeboden door alle dames, je zou bijna denken het is kunst!


10 opmerkingen:

Lida zei

Gefeliciteerd! Wat enig dat bloemstuk en wat een prachtige werkstukken maken de dames!Prachtig die theedoek en die letterbak en ik ben weg van die mooie letterlap! Ik hoop dat jullie nog heel veel jaren samen van jullie hobby mogen genieten! Fijn weekend, groetjes
Lida

Willy zei

Felicitaties voor de dames. Fijn om met zoveel dames een zelfde hobby te delen. De theedoek is prachtig en die letterbak lijkt me ook zo leuk om te maken, al die mooie kleine borduurwerkjes.
De dames hebben je verwend met zo'n mooi bloemstuk.
Groetjes

Diny zei

Zo te zien zag het er gezellig uit en de letterbak met patroontjes is helemaal geweldig! Goed weekend.

Gerard zei

Geluk gewenst met het jubileum. Gezellig om samen feest te vieren en altijd is het leuk en interessant om elkaars werken te bewonderen. Op naar de volgende 12,5 jaar en succes!

Oude lappen zei

Van harte proficiat met jullie jubileum. Je ziet aan de glunderende gezichten dat ze er echt van genieten. Spijtig dat ik niet in Nederland woon.
liefs Lejanne

Johanna Zweden zei

Wat een enig dag, en wat een schitterende werkjes zag ik voor bij komen, wat heb ik genoten
Gefeliciteerd met jullie jubileum
Wat een schitterend bloemstuk, dit is zeker een kunstwerkje
Groetjes Joke

Jeanny zei

Gefeliciteerd met dit jubileum !
De dames laten mooie werken zien.
Groetjes.

Monica zei

Gefeliciteerd, en wat leuk even een kijkje achter de schermen naar alle werken. Ik kom een zee van tijd tekort om de blogs even 'bij'te kijken en lezen. Leuk bij jouw kersthangertjes iets van mij tegen te komen

Anoniem zei

Proficiat voor de originele letterbak.Mag ik vernemen hoe u te werk ging en waar u de patroontjes haalde?M.H.

Jessie zei

Anoniem, ik moet je verwijzen naar www.naaldendraad.com daar is de letterbak en de patronen van!