dinsdag 6 december 2011

Een dag met verrassingen.

Vorige week was mijn lief jarig en ik was volop bezig met de voorbereidingen voor de visite, belde de post aan om een pakje af te geven. Nu ik had bij mijn weten niets besteld, maar het komt wel vaker voor dat mijn naam erop staat en het voor Peter is. Dus toch maar open maken, een doosje met een afbeelding van een tasje voor een fotocamera (Peter heeft enkele maanden geleden een andere gekocht) dus ik keek niet verder en aan de kant gelegd. Hij was boodschappen aan het doen en toen hij terug kwam, was er nog post voor mij, het was van haar en dit was de verrassing.

Joke had een klein quaker merklapje voor me gemaakt met een mooi gedicht op de achterkant, bijgesloten een mooie kerstkaart, nog een kaart met een Zweeds recept en kijk eens naar de postzegels! De kerstzegels uit Zweden zijn met afbeeldingen van breiwerkjes, mooi hé. Hieronder zie je ze wat beter, en een hardangerpakket om te maken. Lieve Joke, hartelijk dank voor alles ik was er beduusd en ontroerd van!

Voor Joke had ik een hardangerstekenlapje gemaakt voor in haar Alba Amicorum, dit is net zoals een poëzie album, je kunt op haar blog hier over lezen.

Het ongeopende pakje was toch voor mij, zomaar van Lida een snoezig doosje (ben gek op doosjes) en daarin nog leuke bedeltjes. Dit is zo leuk dat je door de weblog zo'n mooie vriendschappen kunt opbouwen. Dit was het cameratasje, hi hi hi, mooi hé.

 Lida heeft er mijn initialen op geborduurd.


Lida, heel hartelijk bedankt, ik voelde me ook jarig!

11 opmerkingen:

Diny zei

Oh wat ben je verwend Jessie! prachtige kadootjes, vind het hart-doosje helemaal super! groetjes, Diny

Willy zei

Jessie, ik zou je ook bijna feliciteren, het lijkt als een verjaardag, wat een lieve verwennerij. Geniet ervan, groetjes

Jeanny zei

Jessie, wat een verwennerijen en wat grappig, je lief is jarig en jij krijgt de geschenkjes !!

Anje-Grietje zei

Wat lief en heerlijk al dat leuke handwerkmoois cadeau te krijgen. Geniet maar fijn en via het blog genieten wij ook mee......het is om blij van te worden....
Groet van huis tot huis, Anje.

Lida zei

Graag gedaan, zie nu op de foto dat het een beetje scheef zit, wat vervelend net nu ik zo mijn best had gedaan! Ik vind het werkje van Joke prachtig, maar die is dan ook van alle markten thuis! Geniet maar van jouw pakjes en voel je gewoon een keertje extra jarig en dat zonder ouder te worden! LOL! Fijne dag
Lida

Johanna Zweden zei

Jessy graag gedaan, je hebt voor mij ook iets schitterend gemaakt, en dat is om te koesteren, vriendschappen zijn belangrijk, ook al zit je ver,
Wat Lida heeft gemaakt is ook schitterend, en wat leuk die bedeltjes erin, schitterend gemaakt Lida,
Heerlijk toch dat ook jij een beetje jarig was Jessy!
Fijne dag liefs Joke

Monica zei

Oh wat leuk, je DH is jarig en jij krijgt de cadeautjes!.. was hij niet jaloers :-))?
Je bent echt verwend

Marianne zei

ja leuk is dat die onverwachte kleine kadootjes.
Leuk zo'n handwerkclubje. Ik woon toevallig ook in Heerlen. groetjes, Marianne

Gerard zei

Wat leuk om zo verwend te worden! Prachtige cadeautjes. Die Kerstpostzegels uit Zweden zijn echt heel bijzonder!

marijna zei

Wat een geweldige post heb je gekregen! Veel plezier er mee.

berthi zei

Heerlijke verwennerij en de 'breipostzegels' maken het helemaal af!