donderdag 1 december 2011

Handwerk en Quilbeurs Arnhem

Op 27 november ben ik met Annie naar de beurs in Arnhem geweest, voor het eerst op zondag vanwege de verjaardag van Peter. Heerlijk rustig, we konden overal mooi bij en een praatje maken (voor de standhouders is dit minder leuk) wij hebben genoten. Wel vonden de standhouders niet goed als ik foto's zou maken, zeker bang dat we wat zouden namaken.
Tot mijn grote verrassing zag ik Lada daar staan, in 2007 is zij met een kennis uit Heerlen bij ons op de expositie geweest. We hebben toen een leuk gesprek gehad en zij toonde me handwerk van haar moeder uit Rusland en hebben daar nog foto's van gemaakt. In de Handwerken zonder Grenzen zag ik dat ze nu zelf les gaf en heb haar toen per mail benaderd maar nooit een reactie gekregen. Ze kon zich dit niet herinneren maar ze was wel heel geïnteresseerd en vroeg of we nog altijd bezig waren, ik heb haar verteld dat we ons 12,5 jarig bestaan gevierd hebben! Hier wat foto's uit 2007



Dit is Lada voor haar stand.

Dit patroon bij haar gekocht voor de verwerking in mijn souvenirrol.

9 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend borduurwerk, en wat leuk dat je haar weer hebt ontmoet.
Groetjes Joke

Willy zei

Ik herinner me dat nog. Leuk dat je haar nu ontmoette. Mooi borduurwerk van haar.
Groetjes

Lida zei

Wat een schitterende patronen en wat een mooi patroon voor je rol heb je gekocht! Dat wordt een heel uniek exemplaar! Fijn weekend,
Lida

Jeanny zei

Mooi om elkaar op een beurs weer te ontmoeten en je hebt een schitterend patroon gekocht.
groetjes.

Gerard zei

De Russische pauwen met hun ronde staarten vind ik in één woord prachtig! Zijn daar patronen van te vinden?
Succes met die leuke Russische patronen!

Jessie zei

Gerard,als je op Lada klikt krijg je haar website. Ik weet niet of ze hier een patroon van heeft, vind het zelf ook apart!

Monica zei

Wat gezellig op deze manier een verjaardag vieren, leuke patroontjes van Lada

Corrie zei

Jessie wat een mooi patroon heb je gekocht. Ik was echt verrast door je prachtige bruidslijfje, wat een mooi handwerk is dat en het knottedoekverhaal vond ik geweldig, heel goed dat je paal en perk stelde.

marijna zei

Leuk Jessie dat je zo genoten hebt. Grappig dat je met Lada een gesprekje had. Weet je dat ze nog geen 10 km bij mij vandaan woont? Ik ben telkens van plan eens een workshop bij haar te doen, maar het komt er maar niet van.