dinsdag 27 december 2011

Marker Buideltasje

Vorige maand heb ik de workshop Marker borduren gevolgd en van de proeflap heb ik een buideltasje gemaakt, het gebruikte stof is Changeant zijde. Wat heb ik van dit werk genoten, ondanks dat het zwaar borduren was. Je ziet het werk groeien en al maar mooier worden, nu kan ik aan de lap voor de pronkrol beginnen. Ik heb besloten om er twee te maken een origineel bont en de ander wit. Van het proeflapje had ik nog een restje over en dat heb ik gebruikt voor een cadeautje om aan een lieve handwerkvriendin te geven, zij is volgende maand jarig.

          
Op de achterkant heb ik het jaartal en mijn initialen geborduurd, dat laat ik zien in een ander blogje samen met het werkje voor mijn handwerkvriendin.

11 opmerkingen:

Lida zei

Beeldschoon! Wat mooi! Is het op zijde geborduurd? Het is een kostbaar tasje geworden! Ben wel benieuwd naar de andere kant, maar dat zien we dus t.z.t. wel! Succes met de pronkrollapjes!
Fijne dag
Lida

Anoniem zei

Heel mooi is het geworden.

Fijne dagen nog Ria

Marianne zei

Heel mooi en lief!
Marianne

Jeanny zei

Jessie, dit is een heel mooi tasje geworden, erg bijzonder .
groetjes.

Monica zei

Jessie, wat is dit een prachtig borduurwerk! Goede jaarwisseling gewenst

marijna zei

Jessie, wat mooi geworden! Ben benieuwd naar het witte. ik vind het maat knap dat je dit kunt maken.

Gerard zei

Mooi!
Je hebt hard door geborduurd, met een prachtig resultaat!
Succes met je volgende bruidsrozen.

Willy zei

Prachtig is het geworden Jessie. Ik wens je ook een heel mooi jaar toe.
Lieve groet

Johanna Zweden zei

Gelukkig Nieuwjaar

wouw Jessy wat is het mooi geworden, schitterend, succes met het volgende project

Groetjes Joke

marcella zei

mooi tasje geworden. Leuk werk, al is de mijne nog niet af. Twee pronkrollen kan natuurlijk ook. Mijn tweede helft wordt wat bonter dan de eerste zes meter.

potapusha zei

what a fine job))))