maandag 20 februari 2012

Award Liebster Bog

Gisteren maakte ik mijn mail open en zag tot mijn grote verbazing dat ik een award had ontvangen  voor Liebster Blog. Wat een lief gebaar, had er nog nooit van gehoord deze wordt toegekend aan blogsters die minder als 200 volgers hebben om deze extra in de kijker te zetten.
Chrisje bedankt, en mijn award gaat naar de volgende blogsters want ook hun blog is de moeite waard!
kiekplaotiesenzo
Marions kruissteekjes
Monica en Guus
Laura
Freubelmiep

Dames van mij hartelijk gefeliciteerd jullie verdienen het!

8 opmerkingen:

Lida zei

Gefeliciteerd, ik kreeg hem ook maar moet hem nog op mijn blog zetten! Maar het is altijd weer heerlijk als je wordt gewaardeerd toch? Groetjes en fijne dag
Lida

Willy zei

Gefeliciteerd Jessie en ook de dames aan wie je ze doorgeeft.
Groetjes

Marion zei

Bedankt lieve Jessie voor de Award. Ik waardeer het dat je aan mij hebt gedacht.
Lieve groetjes van Marion

Monica zei

Leuk Jessie dat jij mij deze award toebedeelt, dank je wel. Wat je niet weet is dat ik een echte digibeet ben en zal daarom mijn 'personel coach' vragen hoe ik dit op mijn blog kan krijgen.

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd
groetjes joke en een fijne dag

Joze zei

Jessie gefeliciteerd met je award, je hebt hem verdiend. Leuk als je zoiets krijgt, heel veel groetjes Joze.

Laura zei

Aaahhhhhhhhhhh Jessie,
BEDANKT, nu snap ik het!!
Lieve groetjes Laura

Ria zei

Jij ook gefeliciteerd, en bedankt voor het gaan volgen van mijn blog. Ik heb me hier ook aangemeld, want zoals je zei, er zijn weinig Blog's met Hardanger, leuk dat jij dit ook doet.
Groetjes Ria