zaterdag 18 februari 2012

Drukke week

Deze week was er een van bij elkaar komen met de Schwälmerdames, bakken voor mijn verjaardag, er tussen door een midweekweekje regelen (hier kom ik later nog op terug) vrijdagclub en nu een bericht. Van mijn vriendin kreeg ik deze oude zakdoekjes opgestuurd, met het rode borduursel is haar communie zakdoekje, lief dat ze het aan mij afstaat!


Ria van het Schwälmergroepje had haar lopertje klaar, het is nog niet gestreken maar ik wilde haar mooie werk toch al laten zien.


Het lapje van Willy ziet er ook al heel goed uit en de kleurencombinatie is perfect.
Jos van de vrijddaggroep is weer een mooie Hardangerloper aan het  maken, hier zie je hoever ze is.

Aad heeft een loper gemaakt voor de volgende Kerst in wit met de contouren in zilverdraad.



10 opmerkingen:

Gerard zei

Heerlijk zo'n drukke week. Het blijft heel fijn om bezig te zijn met al deze creatieve dingen, daar hoort taart bakken ook bij. Gefeliciteerd met je verjaardag, en nog heel veel jaren te midden van al je geliefden!

Lida zei

Oh zie je wel, mis ik je verjaardag weer! Alsnog van Harte en nog heel veel gezellige, gezonde en creatieve jaren gewenst!
Wat lief die mooie zakdoekjes! En wat een mooie projecten laat je zien, iedereen is weer prachtig bezig! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Wat lief, en wat een schitterend handwerk laat je ons weer zien

fijn weekeinden gr joke

chrisje zei

hartelijk gefeliciteerd met je "liebster-blog" award.
Groetjes Chris

Jessie zei

Chrisje, wat lief, hartelijk bedankt voor je award.Ga het ook doorgeven aan mensen die het verdienen!

Marianne zei

je laat ons mooie dingen zien, dat werkt altijd stimulerend vind ik. Ik verheug me op de volgende bijeenkomst.
Freubelgroetjes, Marianne

Riet zei

Jessie, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb het even nagevraagd maar Casa Cenina staat niet in Den Bosch.
Groetjes Riet.

Willy zei

Hej Jessie, doed dat je toch nog tijd vond om dit prachtige borduurwerk te laten zien. Zo mooi in die lichte kleurtjes.
De zakdoekjes zien er ook zo fijntjes uit, mooi!
Fijne week, groetjes

Corrie zei

Wat een prachtige handwerken Jessie! En de zakdoekjes zijn ook een erg lief en mooi cadeau.
Ik heb ook je "frutsels" even bewonderd en ik heb jaren geleden zelf ook een aantal potjes zo versierd en ze blijven leuk.

Corrie zei

Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!