dinsdag 7 februari 2012

Frutsels

De afgelopen week was er een van heerlijk in  handwerkboeken bladeren en veel inspiratie opdoen. Toch wil ik jullie deze kleine frutsels laten zien, het idee heb ik van een ander blog, de deksels van lege potjes bekleed met een borduurtje zo heb je een mooi opbergje voor je knopen. Het labeltje wat ik vorige week kocht heb ik voorzien van een kantje.



Er komen natuurlijk veel meer knopen bij en vooral rood, hieronder laat ik wat speldenkussentjes zien die ik heb gemaakt en op mijn oude blog staan.


            
                                                      

Deze biscornu bestaat uit 15 blokjes, de spelden die er op staan zijn gekocht bij Casa Cenina  deze heeft nu ook een site in het Nederlands. Kijk eens op hun site ze hebben meer als 80.000 artikelen en geen hoge verzendkosten!   
   

14 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat leuk Jessie , maakt zo een potje meteen vrolijk
Mooi die spelden kussens
Fijne avond groetjes Joke

Lida zei

Helemaal gaaf jouw biscornu's, maar ja dat konden we wel verwachten en wat een gave spelden! Helaas heeft DP drie schattige kleine potjes ingepikt, want anders!! Ze zijn echt beeldschoon geworden! Groetjes
Lida

Kiekplaotiesenzo zei

prachtige kussentjes heb je al gemaakt en die potjes zien er nu wel heel vrolijk uit! groetjes.

Berkeboom zei

Leuk die gezellige potjes, en je biscornu's zijn ook heel mooi. Groetjes Gré

Laura zei

Mooie potjes Jessie, ze blijven altijd leuk en heel handig voor knoopjes.
groetjes Laura

Marianne zei

Gezellige potjes en speldenkussentjes zijn het geworden. Ik ben helemaal weg van de laatste!
freubelgroetjes, Marianne

Jessie zei

Lida, ik ben nu al zover dat ik in de supermarkt speur naar mooie potjes!

Jessie zei

Marianne,je mag het maken, bijna de hele groep heeft het gemaakt!

Gerard zei

Leuk, hè, kleine frutsels maken. Soms lekker gepriegel, maar het resultaat is beeldschoon!
Je kussentjes zijn prachtig!

Monica zei

Wat een ontzettend leuk idee om zo dekseltjes een beetje gezelliger te maken. Mijn kleine knoopjes zitten inderdaad in glazen potje, zal die dekseltjes ook eens opvrolijken, bedankt voor het idee

Marion zei

Bedankt voor het goede idee om de deksels van de potjes op te smukken als ik weer meer tijd heb zal ik dat ook eens doen!!!!!

Lieve groetjes van Marion

Corrie zei

Enig zijn ze Jessie, ook ik heb ooit mijn knopenpotjes zo versierd en iedere keer kijk ik er graag naar.
Speldenkussens blijven voor mij altijd wonderlijk aantrekkleijke dingen, ik heb ooit samen met Marcella een maandelijks speldenkussen gemaakt en getoond op onze weblogs. Als die ooit weer in orde zijn kan ik daar weer naar linken. De jouwe zijn prachtig!

Jeanny zei

Jouw dekseltjes zien er beeldig uit.
Ik ben er nog niet helemaal uit, hoe ik de borduurtjes zou moeten bevestigen op de dekseltjes, maar daar fantaseer ik nog maar over.

Willy zei

Wat een leuke potjes. Dat wordt potjes verzamelen.
Je speldenkussen zijn prachtig en mooie spelden op die laatste.
Groetjes