woensdag 7 maart 2012

Eigen kreaties van mijn oude blog


Hardangerspeldenkussentje en rolcentimeter gemaakt van 12 draads stof en afgewerkt met kraaltjes.



Geurkussentjes gemaakt op 12 draads stof, afgewerkt met kraaltjes en gevuld met lavendel.

Open biscornu  gevuld met kaartjes kopspelden.


Geurkussentjes voor onze kleinzonen met hun initialen in  fabelfiguren.

Deze speldenkussentjes had ik gemaakt voor elke cursist als herinnering aan ons 10 jarig bestaan.

Op mijn volgend blog zal ik de foto's publiceren van de expositie die we hadden gehouden ter ere van ons 10 jarig bestaan. Deze staan  op mijn oude blog.

6 opmerkingen:

Joze zei

Hallo Jessie,

Wat een leuke werkjes heb jij gemaakt zeg, ze zien er allemaal geweldig uit. Ik ben niet van de hardanger, maar die met het rolmaatje en kussentje zijn wel heel erg mooi.

Groetjes Joze

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend werkjes allemaal, zit te genieten, nu en jou spelden kussentje dat ik vorig jaar in Veldhoven heb gekregen, hangt met trots in mijn kamer
fijne avond groetjes Joke

Willy zei

Prachtig kussentjes Jessie. Wat is dat Hardanger ook een prachtige techniek.
Groetjes

chrisje zei

ERG LEUK en zeer mooi. Je kunt prachtig hardanger borduren. Dat rolmaatje en open biscornu vind ik zeer tof.
Ben benieuwd naar de volgende foto's.
Groetjes Chris

Jeanny zei

Leuk hoor Jessie, schattig die speldenkussentjes voor het 10-jarig bestaan.

Lida zei

Zit weer even met open mond te genieten, wat maak je toch mooie dingen!! Ik vind vooral de eerste foto de mooiste dingen tonen! Maar ook de verzameling kussentjes voor je jubileum is om mee weg te lopen! Geweldig! Groetjes
Lida