donderdag 1 maart 2012

Eigen werk

Omdat ik volop werk aan het bruidsrijglijf laat ik wat werkjes zien die op mijn oude blog staan.



Barnabee's bride, dit is een limited edition van Just Nan, bij het openen komt er een klein naairolletje te voorschijn.
Hardangerloper,een klein antiek naaikistje en minipronkrol.

Het linker rolletje is door mij gemaakt en het ander door Tonny.

Speldenkussen op houten standaard.

Kubus speldenkussen.

Deze biscornu is een freebee van Chatelaine dit vind ik zelf een van de mooiste biscornus.

Dit geurkussentje is een ontwerp van Jozé het is gevuld met lavendel, de achterkant is geborduurd met het middengedeelte van het patroon.


11 opmerkingen:

chrisje zei

Prachtige werken. Het kubus speldenkussen vind ik echt mooi. Had het nog nooit gezien. Kun je daar ergens het patroontje van kopen?
Groetjes Chris

Lida zei

Wow, wat een schitterende dingen laat je zien en Just Nan kende ik nog niet, weer zo'n site met beeldschone spulletjes, daar wordt ik hebberig van! Erg hè! Ik ben weg van je minirol en die schattige kever met dat rolletje erin echt gaaf! Nu laat maar zien al dat moois ik krijg er echt geen genoeg van! Groetjes
Lida

marijna zei

Mooie handwerken weer Jessie! En je hebt gelijk.. dioe biscornu's zijn beeldschoon.

Johanna Zweden zei

Wat schitterend allemaal Jessie, eigenlijk is het wel weer leuk, om bij iedereen hun werk nogmaals te zien, echt genieten
Groetjes Joke

Rita zei

Hoi jessie

wat een mooie borduurwerken, ik ben helemaal van de minipronkrol.


groetjes Rita

Jeanny zei

Mooi dat je de pronkstukjes nog eens laat zien, blijft prachtig.

Willy zei

Het is allemaal even mooi, helemaal niet erg om dit weer te zien hoor!
Groetjes

Gerard zei

Wat een mooie dingetjes laat je zien. De mini pronkrolletjes zijn juweeltjes. Is dat een project geweest of heb je dat zelf bedacht? Ik vind ze prachtig en zo leuk omdat het zo klein is. Ik hou van miniatuurtjes.

marcella zei

prachtige kleine schatten! mooie werkstukjes waar je vast dubbel plezier van hebt, met het maken en met het resultaat

Jessie zei

Gerard, we hadden erover gelezen en hebben toen zelf naar kleine patroontjes en verschillende technieken gezocht. Alle patroontjes zijn gemaakt op 16 draads stof. Het geheel is 6 cm breed en 60 cm lang.

Conny's-blog zei

Hoi, wat een leuke werkjes maak jij, om helemaal hebberig van te worden. Ga zo door!!!!!!
Conny.......