donderdag 15 maart 2012

Nieuwe kreaties van onze clubleden

Hier zijn weer wat kreaties van mijn dames, wat is het toch leuk om deze hobby te delen met anderen. Als de dames binnenkomen is het 't eerste half uur een gekwebbel van jewelste en worden de werkjes bewonderd.

Willy en Tonny hebben dekseltjes bekleed.

De beer is gemaakt door Marianne, zij maakt graag beesten en andere poppetjes voor haar kleinkinderen, de poezen rechts zijn ook van haar hand. De theedoek met het kerstmotief is gemaakt door Annie, zo heeft ieder zijn voorkeur wat het heel leuk maakt.

Deze prachtige merklap is gemaakt door Tonny, het patroon komt uit een oude Ariadne.

9 opmerkingen:

Jeanny zei

Prachtig wat de dames weer hebben gemaakt!!
Groetjes.

chrisje zei

Leuk om zo de creaties te kunnen bewonderen. Wens ze proficiat, want het is mooi.
Groetjes Chris

Rita zei

prachtige creaties Jessie!!!


groetjes Rita

Willy zei

Leuk om weer te zien waar de dames mee bezig zijn. Dus behalve borduren worden er ook mooie beren genaakt.
Groetjes

Ria zei

Wat mooi weer allemaal

Johanna Zweden zei

O wat schitterend zit te genieten van wat de dames allemaal maken
Die merklap wat mooi
Groetjes Joke en alvast een fijn weekeinden met mooi lente weer

Jessie zei

Willy, Marianne is sinds kort erbij en voelt zich helemaal thuis.De beesten maakt ze thuis ze heeft ook een blog, Freubelmiep, je kunt haar vinden bij mijn favoriete blogs.

Gerard zei

Wat leuk dat je het werk van de clubleden laat zien.
Het ziet er fantastiesch uit, de merklap van Tony is heel mooi en ik hou van die beer...

janitam zei

Hoi Jessie, mooie lap van Tonny. Even een nieuwtje. Ik heb 12 kleine merklapjes ontworpen en elke week komt er 1 op mijn blog met patroon.
105 bij 65 kruisjes.Ik zelf heb ze geborduurt 3 breed en 4 hoog. Hoop dat jullie het mooi vinden.