donderdag 29 maart 2012

Terug in de tijd

In 1999 ben ik begonnen met mijn club in het gemeenschapshuis in Welten, we hadden daar een ruimte beschikbaar op de bovenverdieping van een aangrenzende woning. Deze woning was door een echtpaar nagelaten aan het gemeenschapshuis en mocht niet gebruikt worden voor commerciele doeleinden. De beheerder en zijn echtgenote organiseerden elk jaar in november Kreatieve Handen voor hobbyisten, het aantal bezoekers was zeer hoog, mede doordat de standhouders hun kreaties mochten verkopen. Hier is onze eerste deelname in 2002.


De ruimte was erg beperkt hier zaten we op het podium, Elly links was mijn rechterhand. 


2003

Francien, Jessie en Elly

2004





Dit is Aad een van mijn cursisten met haar echtgenoot, zijn hobby is werken met roestvast staal.

Dit is mijn lief bezig met zijn hobby, fotografie.

Nu komen er wat foto's van 2005 de eerste keer in onze huidige locatie, we hadden toen alleen maar de beschikking over tafels.









De expositie van 2007 die al eerder is gepubliceerd was de laatste op deze locatie, ben nu bezig om uit te kijken naar een locatie elders voor het volgend jaar.

9 opmerkingen:

Kiekplaotiesenzo zei

Sfeervolle plaatjes met mooie werkstukken Hennie!

Willy zei

Leuk dat je van de beginperiode ook veel foto's hebt,kunnen we even terugkijken in de tijd. Hier in de omgeving zijn ook jaarlijks creatieve beurzen, maar toch niet zoveel borduurwerk.
Groetjes,

Lida zei

Wat een schitterende dingen laat je zien! Ik ben helemaal weg van al dat mooie handwerk! Leuk om te zien wat een vaardigheden er allemaal zijn! Valt mij op dat vrouwen met een hobby ook vaak mannen met een hobby hebben! Groetjes
Lida

Jeanny zei

Wat mooi om nog eens terug te kijken!!
Het ziet er ook allemaal even keurig en verzorgd uit!
Een grote pluim.

Gerard zei

Leuk om de historische ontwikkeling van je club te zien op de foto's.

Laura zei

Je hebt een award gekregen, kijk ff op mijn blog,
groetjes Laura

saramsborduurblog zei

heel mooi

leuke herrinering

myriam zei

hoi , wat dacht je van de pompgebouwen in brunssum in schutterspark

Jessie zei

Miriam, ik heb een locatie op het oog, moet even afwachten of dit daar kan. Mocht dit lukken dan zal ik daar een berichtje over plaatsen!