woensdag 21 maart 2012

Update Rijglijf.

Hier is het dan, het rechtervoorpand is klaar de raakies en de tuintjes alles is opgevuld het lijkt nu net een bandje wat er is opgezet. De baleinen zijn erin en het patroon is afgelokt zo kan je goed het model in wording zien. Nu ga ik het achterpand overtrekken met de zeven rozen, moet me toch een beetje inhouden met het borduren want het is een behoorlijke aanslag op mijn spieren. Af en toe een ander werkje er tussen door is ook leuk, maar je wil altijd weer verder om resultaat te zien!

Het onbewerkte stofgedeelte is al een deel van het achterpand. 


12 opmerkingen:

marcella zei

prachtig Jessie, je hebt er flink aan gewerkt zie ik :)

Lida zei

Wat mooi! Ik vind het echt schitterend! Wat zal dat straks mooi staan op je paspop! Veel plezier met de volgende steekjes en voorzichtig met je armen! Groetjes
Lida

Jeanny zei

Heel mooi Jessie!!!

Johanna Zweden zei

O Jessie wat mooi! en wat ga je snel, nu kan zien dat je er plezier in hebt
Fijne dag groetjes Joke

Willy zei

Prachtig Jessie!

josé zei

Geweldig mooi werk.Knap hoor!!!!
Ik ben benieuwd hoe het verrde gaat succes

Gerard zei

Mijn gelukwensen voor het bruidsrijglijf, het is nu al een pracht!
Ja, op tijd stoppen om iets anders te doen, is een groot dilemma als het zo goed met het borduren gaat...

marijna zei

Jessie, wat is dit mooi!!!!

berthi zei

Schitterend, Jessie!

Anoniem zei

Good bye, sentimental soul mate :)

Anoniem zei

Lofty bye, sentimental friend :)

Anoniem zei

Honourable bye, genial friend :)