donderdag 5 april 2012

Een gezellige middag

Het was weer een gezellige middag, Wies was 80 jaar geworden en zij bracht bonbons en een heerlijk zelf gebakken vla mee dus dat was weer smullen. Er tussendoor werden weer elkaars werken bewonderd en  bijgepraat.





Vorig jaar was Carla aan een bruidskussentje begonnen in Hardanger voor haar broer, hij gaat deze maand in het huwelijk treden, kijk het is af.
Carla mooi werk daar mag je trots op zijn, zij zullen er mee pronken en een heel fijne dag!

Misschien hebben jullie gemerkt dat ik bij mijn volgers niet meer zoveel reacties schrijf, mijn excuses  hiervoor. Peter heeft ernstige gezondheidsproblemen en onze tijd wordt opgebruikt door de vele dokters en ziekenhuis bezoeken. Er staan nog een paar vervelende onderzoeken te wachten en hopelijk weten we in Mei wat meer. Jullie berichten probeer ik toch te lezen want ik wil wel op de hoogte blijven en natuurlijk ook wat handwerken.

9 opmerkingen:

Kiekplaotiesenzo zei

De foto's geven het gezellig samen handwerken goed weer! en al dat lekkers op tafel..... gr.Diny

Lida zei

Wat naar dat Peter zijn gezondheid te wensen overlaat en ja doktersbezoeken vragen nu eenmaal veel tijd, maar ik hoop dat je genoeg tijd hebt voor je hobby en lekker kunt ontspannen! Wens hem beterschap, groetjes
Lida

Jeanny zei

Ziet erg gezellig uit, gefeliciteerd voor de jarige !
Het bruidskussentje is fantastisch,.
Groetjes.

Joze zei

Jessie wat ziet het er allemaal gezellig uit bij jullie daar, leuk hoor. Ik wens jou en je man veel beterschap toe en hopelijk is alles snel achter de rug.

Groetjes Joze

Gerard zei

Jessie, heel veel sterkte bij het steunen van Peter, uit ervaring weet ik hoe belangrijk het is om iemand yt hebben die met je mee gaat en er is voor en na de vervelende onderzoeken; Hopelijkvalt het allemaal mee...
Mooie dingen maken de clubleden!

Willy zei

Prachtig kussentje voor de ringen.
Heel veel sterkte de komende weken.
Lieve groet,

Ria zei

Dat ziet er heel gezellig uit. Mooi bruidskussentje is dat

marijna zei

Mooi bruidskussentje. Prachtig geborduurd. Veel sterkte met de gezondheid van Peter. Sterkte voor jullie beiden.

Monica zei

Wat mooi dat bruidskussentje.
Vanzelfsprekend gaat ondersteunen van Peter vóór op bloggen. Vanuit Frankrijk kan ik (bij het internetcafé) ook alleen maar kijken op blogs en niet reageren.
Ik wens hem veel beterschap en sterkte voor jullie beiden.