vrijdag 13 april 2012

Schwälmer groep

Het Schwälmer borduurwerk vordert gestaag, doordat we hiervoor 1x per maand bij elkaar komen gaat het wat langzamer maar er zijn toch weer wat vorderingen.

Dit is het lapje van Ria, de invullingen zijn in ajourwerk gemaakt, dus zonder draadjes wegknippen en het resultaat is zeer mooi!

In het lapje van Willy komen dezelfde invullingen als bij Ria, deze dames werken heel secuur en het is een genot om er naar te kijken.

Dit is mijn lap en hier zijn wel de Schwälmer vullingen  gemaakt, hier wordt om de 3 draden een draad weggeknipt en worden de overige draden bewerkt.

Dit is de achterkant hier komt het monogram en datum. Inmiddels is mijn lapje klaar en verwerkt tot een Sweet Bag, ik zal het laten zien als de andere lapjes ook klaar zijn.

8 opmerkingen:

Lida zei

Wat prachtig geworden en wat is precies een Sweetbag? Voor snoepjes? Ik vind al deze mooie technieken zo gaaf om te zien! Groetjes
Lida

josé zei

Wat word dit mooi en een werk!

Geniet van de rest nog maken, en leuk om dit samen te doen.

Gr. José

Willy zei

Hej Jessie, prachtig borduurwerk en je foto's zijn ook altijd door aan te klikken en in te zoomen nog extra goed te zien. Ik vraag me af hoe je dat hebt ingesteld.
Fijn weekend, groetjes

Jeanny zei

Mooi hoor, wel apart dat jullie in kleur werken.

Jessie zei

Lida, een Sweet Bag betekent een lief tasje waar je van alles in kan doen.

Jessie zei

Willy,bedankt voor je compliment over de foto's. Peter bewerkt ze voor me met Adobe Fotoshop, fotografie is zijn hobby! Mijn instelling van de blog is de oude, de nieuwe interface vond ik niet zo handig.

marijna zei

Wat ie het toch een mooie vorm van borduren! Heel mooi vanjou en de dames.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend borduurwerken, zit te genieten, en leuk dat jullie in kleur werken, maakt het net even anders.
Groetjes Joke