zondag 29 april 2012

Steekjes & Kruisjes

Gisteren zijn we naar Huizen geweest in Noord-Holland, Marijke heeft samen met Gonny hier een atelier geopend om hun prachtige kreaties te verkopen en te showen. In September hopen zij hun webwinkel te openen waar we dankbaar gebruik van zullen maken. We hadden ogen tekort wat zijn ze vlijtig geweest en wat een geweldige ideetjes, willen jullie meegenieten.








Veel verschillende lintjes.

Is dit geen plaatje?


Mooie harten.

Dit zijn mijn aankopen, leuke stofjes, bandjes, knoopjes, een schaartje voor in een klosje te zetten, en een boekje met hartjes.

Deze mooie labels kreeg ik kado!

Marijke hartelijk bedankt voor je gastvrijheid en dat ik deze foto's mocht maken, onze dag kon niet meer stuk en we komen zeker nog eens terug! 

10 opmerkingen:

Jeanny zei

Wat knap dat je die reis hebt gemaakt. Mooi je aankopen en ik ga zo nog eens terug kijken naar je foto's van het winkeltje.
Lieve groetjes.

Anoniem zei

hallo jessie
Wat een leuke spullen hebben ze toch.Ik denk dat jullie met volle teugen hebben genoten en dan is zo"n lange reis best wel de moeite waard.Volgende keer ga ik zeker mee als ik kan.
groetjes tonny

Marion zei

Ik wil ook nog naar het winkeltje en het komt er zeker deze zomer van. Het lijkt wel een snoepwinkeltje met al die mooie spulletjes.

Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad.

Groetjes van Marion

ineke zei

Wat een leuke impressie. Lijkt me een leuke winkel om eens naar toe te gaan. Succes met je aankopen. groetjes ineke

Gerard zei

Lekker snuffelen in zo'n winkel is echt genieten. Leuke dingetjes gezien, goede ideeën opgedaan en mooie spulletjes aangeschaft. Een prima dag, dat is zeker!

Lida zei

Lijkt mij ook zo'n gave winkel, staat voor de zomer geplanned als uitstapje! Heb je leuke spulletjes gekocht? Veel plezier met je nieuwe aankopen, groetjes
Lida

Marijke zei

Wij vonden het heel gezellig dat jullie er waren!
Groetjes van Gonnie & Marijke van
Atelier Steekjes & Kruisjes

Joze zei

Jessie wat een leuke winkel, ziet er allemaal gezellig en goed verzorgd uit. Misschien als ik een keer tijd heb ga ik daar ook eens snuffelen.

Groetjes Joze

Ineke van den Akker zei

Ik ben hier ook helemaal dol op!

Willy zei

Leuk om hier bij jou al even te kunnen gluren in hun mooie winkeltje. Je komt er ogen tekort lijkt me.
Groetjes,