zaterdag 21 april 2012

Van alles en nog wat.

Er is weer van alles gemaakt en het leuke ervan is dat het totaal verschillend is, soms wordt er zelfs gehaakt of gebreid. Ellie was een tijdje geleden begonnen met een vestje te haken, ze heeft al heel wat gehaakt in haar leven en ik heb heel mooie kreaties langs zien komen. We zijn 30 jaar buren geweest en hebben samen heel wat ondernomen!

Dit was het begin

 

Is het niet mooi geworden?

Willy had weer dekseltjes bekleed met mooie borduurtjes, het potje had ze gevuld met chocolade eitjes die waren verpakt in de bijpassende kleur. 

Ria heeft weer een merklap klaar, er zijn heel mooie oude kleuren in gebruikt.

Wies is nooit te stuiten, dit wordt een loper in Hardanger.

Tussen alle onderzoeken door met Peter er volgen er nog verschillende, had ik toch wat tijd om een hangertje gevuld met lavendel te maken voor mijn hulp want ze was jarig.


Dit is de achterkant, de stof is 12 draads en geborduurd met Wildflowers van Caron.

6 opmerkingen:

Lida zei

Wat een leuke/mooie dingen laat je weer zien, dat gehaakte vest vind ik prachtig, maar je snapt het al, ik ben helemaal weg van dat prachtige geurkussentje, wat heb je weer iets beeldschoons gecreëerd! Peter en jij sterkte met de onderzoeken, groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend jasje is dit geworden, heel mooi
Wat een mooi borduurwerk, zit te genieten
Fijne zondag groetjes Joke

Marion zei

Wat komen er weer prachtige creaties voorbij, een lust voor het oog.

Groetjes van Marion

http://marionskruissteekjes.blogspot.com/

Ivana zei

Gorgeous vests, and actually everything :-)

Jeanny zei

Het is een mooi haakwerk geworden. Ook de andere dames hebben geweldig werk geleverd. Leuk die dekseltjes, wil er zelf ook nog steeds aan beginnen.
Groetjes.

Willy zei

Mooi vestje de andere werkjes ook, de dekseltjes zijn ook zo leuk. Ik denk hetzelfde als Jeanny, wil ik ook maken, maar dat is met zoveel dingen ;)
Groetjes,