woensdag 23 mei 2012

Heb ik ook nog wat gemaakt ?

Al waren mijn laatste blogjes dan niet over handwerk ik heb toch wel wat gemaakt, het achterpand van het bruidslijf is klaar. Nu nog het linkervoorpand op tekenen en dan kan ik het laatste deel afmaken, het begint nu wel te kriebelen om het af te krijgen. Omdat ik toch wel heel nieuwsgierig ben hoe het komt uit te zien heb ik dit al aan het voorpand genaaid.
 
Het is met de machine aan elkaar genaaid en nu moet de naad met een rijgsteek aan beide kanten doorgestikt worden met de hand.

Het was natuurlijk weer een aanslag op mijn spieren en om deze weer een beetje tot rust te laten komen heb ik wat kleine werkjes gemaakt, zoals nog wat dekseltjes, andere kleinigheidjes en een groot speldenkussen voor op mijn werktafel.


10 opmerkingen:

Lida zei

Wat wordt dat lijfje mooi en wat zal dat straks in je hal mooi staan op de oude paspop! Even wat kleine dingen gemaakt, nu dat is dus een understatement van de bovenste plank, wat een prachtige dingen! Vooral dat schattige speldenkussen maakt dat ik het nog erger vind niets te mogen doen! Maar ik kijk er ook met bewondering naar, het ziet er zo leuk uit! Groetjes
Lida

Jeanny zei

Je rijglijfje is heel mooi en apart natuurlijk.
Die andere borduurtjes zijn enig!
Lieve groet.

Conny's-blog zei

Wat doe je toch weer mooie dingen maken, prachtig om te zien hoor...........gr.Conny

Joze zei

Jessie jij bent weer een creabea geweest, de jurk wordt mooi en je kleine frutsels zien er geweldig uit. Succes verder met de jurk, we zullen het eindresultaat wel zien op je blog.

Groetjes Joze

chrisje zei

Allemaal heel mooi. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Weet eigenlijk al zekers dat dit PRACHTIG gaat zijn.
Groetjes Chris

Johanna Zweden zei

O Jessie wat is dit schitterend, zit er met bewondering naar te kijken
Je kleine borduurtjes ook enig
Fijne dag groetjes Joke

Gerard zei

Het bruidslijfje wordt werkelijk prachtig. De kleine frutseltjes zijn leuk om te maken en zien er altijd goed uit!

Supergoof zei

Hoi Jessie, ik vind dat lijfje zo beeldschoon, en zo *K*N*A*P* gemaakt!

Marijke zei

Wat mooi allemaal! Genieten hoor.
Lieve groet, Marijke

Patrizia Valle zei

Your little pillow is very beautiful !
Pat