donderdag 17 mei 2012

Mijn tuin op zes hoog

Zoals beloofd laat ik wat foto's zien wat er zoal in mijn tuin op zes hoog heeft gegroeid. Elk jaar is hij weer anders omdat er altijd wel een plant de winter niet heeft overleefd of dat hij te groot werd in de pot. Maar ook is het leuk om het elk jaar weer anders te doen en iets nieuws uit te proberen in de pot.






De Passiebloem die het enkele jaren zeer goed heeft gedaan met wel honderd bloemen heeft de winter ook niet overleefd, denk dat ik toch weer een nieuwe aanschaf want hij bekleedde de hele muur.


 Als je heel goed kijkt zie je de kolibrievlinder links vliegen.




Elk jaar is het weer een andere groene oase, bovenstaande foto is een snijboon die ik gezaaid had alleen de bloemen zijn ook al heel mooi.









13 opmerkingen:

Jeanny zei

Jessie, hier 'spat' de liefde voor de planten en bloemen vanaf! Wat een weelderige bloemenpracht laat je ons zien.
Ik snap dat jullie hiervan genieten.
Lieve groetjes.

Johanna Zweden zei

O Jessie wat schitterend
zit te genieten
Groetjes Joke en een fijne Hemelvaartsdag

Ps sommige foto´s kan ik niet zien

Nurdan zei

What a lovely and colorful balcony you have! You created a very nice and peaceful corner to have a cup of coffee, glass of wine or having a small party with the friends maybe.

Conny's-blog zei

Geweldig, je hebt je best gedaan, want aan potten heb je veel werk, ze zijn toch van jou afhankelijk met het water. Maar bij jou staat het er gezellig bij, nu lekker naar buiten........gr.Conny

Marion zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt en wat een prachtige tuin op 6 hoog, helemaal geweldig. Ik zag de kolibri-vlinder vliegen. Geniet van je balkon en je prachtige planten.

Groetjes Marion

Anny zei

Maar dat ziet er gezellig uit! Nu nog een zonnetje!

Lida zei

Ja zo was mijn balkon ook, veel bakjes en manden en vooral veel bloemen, al hield ik wel een kleurenschema aan, ben daar eigenlijk nu nog mee bezig al trekt onze tuin zich daar niets van aan en dus komen er nu plots oranje klaproosjes! Maar gewoon van genieten dus! Groetjes
Lida

Rita zei

prachtig!!!!

Supergoof zei

geweldig MOOI!
:o)

Gerard zei

Wat een prachtige tuin heb jij gecreëerd en dat op zes hoog! Daar gaat ook heel veel tijd en liefde in zitten, net als in je handwerken. Maar de resultaten zijn om trots op te zijn!

janitam zei

Wat een prachtig balkon, wat een kleuren, zalig om tussen te zitten met je handwerkje.

kokenmetjoll zei

Dat zijn echt mooie foto 's...

Groetjes van Jolanda...

Dees zei

Ha Jessie,wat leuk je berichtje op mijn blog!Ik heb"volgers"net ingesteld,ik voel me vereerd:-)fijne zondag!Ik word helemaal blij van je bloemenpracht!groetjes Dees